Thursday 19 January 2023

Floortje Nachtegaal

Het meisje in de klok

"Een super spannend verhaal!" 


uitgegeven op: 27 April 2022
Taal: Nederlands
Lengte: 22 pagina's




Mijn recensie


Een super spannend verhaal dat op het eerste zicht lijkt op een sprookje
maar heel anders uitdraait en je tot nadenken aanzet. 

Ik vond Floortje Nachtegaal, Het meisje in de klok prachtig geschreven 
en vlot. Ook de omschrijvingen van de leefomgeving van het meisje en
haar familie waren erg mooi en duiden op een rijke fantasie van de 
auteur.

De lay out van het boek krijgt van mij ook een dikke pluim. Zowel de
cover, het lettertype en de tussenprenten waren ontzettend stijlvol en 
passend.

Daarom is dit boek een aanrader voor kinderen en misschien ook voor 
volwassenen die willen meegezogen worden in een fantastisch verhaal
dat voor iedereen een les meegeeft. 

Zonder twijfel geef ik dan ook een 5 sterren beoordeling voor dit 
super spannend boek. 



De auteur


De auteur, Marc Terreur is een collega van me, maar dit beïnvloedde mijn
recensie niet. 

Hij heeft een prachtige website over alles wat hij doet. 
Neem gerust een kijkje op deze link




No comments:

Post a Comment